top of page
  • shepelvika60

Флешбук улюблених книг. "Дім дивних дітей", Ренсом Ріггс (до декади шкільної бібліотеки)

Талант робить усіх нас дивними для суспільства, але такими особливими і майже магічними. Ця фантастична книга здатна довести — химерність не є чимось поганим, а фантастичне знаходиться зовсім поряд, варто лише придивитися.


Цитати з книги:
  • "Одного дня мати посадовила мене біля себе і пояснила, що я не можу стати дослідником з тієї простої причини, що все у світі вже досліджене й відкрите до мене. Так я дізнався, що народився в «неправильному» сторіччі, - і відчув себе обманутим."

  • "Все у житті не таке просте, як здається."

  • "Я людина надміру вразлива, схильна бачити речі, яких насправді немає."

  • "Якщо вже терпіти фіаско, то це фіаско має бути ефектним і приголомшливим!"

  • "Колись я мріяв про втечу від звичайного буденного життя, але воно ніколи не було звичайним. Я просто не помічав, наскільки незвичайним воно було."

  • "Ми чіпляємося за наші казки доти, поки ціна цієї віри не стає надто високою."






4 перегляди0 коментарів

Останні пости

Дивитися всі
bottom of page